Programas cortos en el exterior - Universidad Blas Pascal
Inicio » Extensión » Relaciones Internacionales » Outgoing » Programas cortos en el exterior

Programas cortos en el exterior

Programas cortos en el exterior 2018

Study Portuguese in Brazil

La Universidad Federal de los Valles del Jequitinhonha y Mucuri está promocionando su curso de inmersión en el idioma portugués y la cultura brasileña, el cual es impartido por profesores con experiencia en la enseñanza del portugués como lengua extranjera, y se centra en cuestiones lingüísticas y culturales.

Período de cursado: 9 al 28 de julio de 2018

Duración: 3 semanas, de lunes a viernes (75 horas).

Arancel: USD 500.

Contacto: http://www.ufvjm.edu.br/dri/curso-de-portugues-para-estrangeiros.html

Programa de Lengua Inglesa-University of California.

Summer Course International Marketing and Logistics-Rotterdam University

https://www.rotterdamuas.com/ (Hacer click)

Programme

In a two weeks programme students will discover the necessary interaction between marketing and logistics in order to make a company successful. The central topic of the course is a a real life group case study of one of the biggest companies in the Netherlands. This group case study will be supported by lectures in International Marketing and Logistics, taught by experts in the field . The programme also includes visits to one of the top Dutch companies, FutureLand in the port area and to the European Parliament in Belgium as well as cultural outings.

Costs

€ 879,- for a two weeks programme including company visits, 2 full day excursions, international night, farewell dinner and the Rotterdam Welcome Card

Practical data for the course

• 3rd year undergraduate level